duminică, 2 ianuarie 2011

2010 vs 2011

                  E 00:03 , 2 ianuarie 2011,duminică. Probabil că ora la care voi posta va fi putin diferită deoarece încerc să-mi stăpânesc sutele de gânduri ce-mi vin acum în minte. Dacă stau bine să mă gândesc, aş putea face o comparaţie foarte bună între cum eram în ianuarie 2010 şi cum sunt acum, în 2011. Analizam două fotografii,una de la revelionul trecut şi una de anul acesta. Prima schimbare vizibilă e faptul că mi-a crescut părul. Măcar atât am reuşit în 2010.Să-mi las părul să crească. În plus zâmbesc mai mult.Sunt mândră de dinţii mei şi nu mi-e teamă să-i arăt. Acum stau să analizez. Anul trecut eram prietena tristă pentru că îşi va petrece Revelionul singură,fără iubitul ei. Citisem multe despre superstiţiile de Anul Nou şi aveam pregătit un întreg arsenal pentru noaptea dintre ani. Ceva roşu,ceva nou,bani în buzunar,paharul de şampanie în mâna stângă,iar cu mâna dreaptă o ţineam pe mama.Mi-am propus multe pentru 2010, şi fără să-mi dau seama am îndeplinit cam tot ce mi-am plănuit. Excepţie unele dorinţe prostuţe, dar am învăţat ceva în legătură cu doritul aiurea.Ai grijă ce-ţi doreşti pentru că de multe ori nu totul e cum ai vrea tu. Anul ăsta a venit o prietenă şi un văr de-al meu la mine,ai mei au fost acasă amândoi şi totul s-a desfăşurat într-o atmosferă cât se poate de plăcută.   La 12 nu m-am gândit decât la ce am văzut.Sticle de şampanie,bucurie,artificii,oameni dragi alături. Desigur,mi-am pus şi dorinţe,dar dacă le-aş menţiona aici nu cred că s-ar îndeplini. Încă cred în aşa ceva. Anul ăsta sunt puţin mai matură,gândesc altfel şi nu-mi pasă că de Revelion n-am avut un iubit lângă.Niciodată n-am avut, aşa că de ce aş face mare tam-tam din aşa ceva? Da,n-am iubit,dar sunt  înconjurată de prieteni. În 2010 am învăţat că aparenţele înşeală,că un simplu zâmbet de multe ori rămâne un simplu zâmbet, am realizat că dacă îţi plănuieşti ceva pas cu pas, sigur ceva se va întâmpla iar planul tău se duce de râpă. :) Un lucru important şi demn de menţionat e faptul că sunt persoane care prin simplul fapt că îţi vorbesc,îţi fac ziua mai bună!

Numai bine şi un 2011 plin de realizări şi momente grozave alături de cei dragi.

2 comentarii:

  1. ce dragut. ma bucur pentru tine!
    si imi place ce ai invatat:) :"În 2010 am învăţat că aparenţele înşeală,că un simplu zâmbet de multe ori rămâne un simplu zâmbet". invata-ma si pe mine asta! :|

    :))

    La Multi Ani!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Hihii, mă bucur şi eu :) E complicat,crede-mă.

    RăspundețiȘtergere