vineri, 18 iunie 2010

I can smell love.

Ok.O nouă dragoste.O nouă obsesie.Dragoste=obsesie?Nu prea cred.Ceva e îneregulă cu mine.Ceva.Nu ştiu ce.Spuneţi-mi voi. De fiecare dată când mă îndrăgostesc apare o obsesie.Nu vreau să înşir obsesiile pe care le-am avut,dar un lucru e sigur,cea de vara aceasta e una sănătoasă.Cel puţin acum.Am ajuns să fac multă mişcare doar pentru a fi mai aproape de cineva,doar pentru a-l putea admira în secret 5 minute pe zi.Chestia asta e o binecuvântare pentru corpul meu,dar ce fac cu sufletul şi mintea?Nu pot continua la nesfârşit.Nu sunt aici să mă plâng.Nici să dau detalii despre noua dragoste,deşi ştiţi voi,de fiecare dată când mă gândesc la el,devin euforică.E mirific să fii îndrăgostit.M-aş putea îndrăgosti oricând.Deja am făcut-o.Consecinţele le suport mai târziu. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu