sâmbătă, 24 aprilie 2010

Femei...


Şi înc-o dată am dovedit că-s om neserios.Am promis o chestie şi nu m-am ţinut de cuvânt.După cum ziceam acum e momentul să criticăm femeile...Mdeci...femeile sunt considerate sexul slab,dar cu toate astea ţin cu dinadins să-şi dovedească superioritatea.Noi suntem cele care ne revoltăm când auzim chestii de genul "voi sunteţi femei,nu puteţi face asta." şi cerem ca bărbaţii şi femeile să aibe drepturi egale, dar tot noi pretindem că bărbatul trebuie să ne deschidă portiera maşinii (una pe care TREBUIE NEAPĂRAT să o aibă),că el trebuie să ne respecte tot timpul,indiferent de ce am face.Că trebuie să ne scoată în oraş a naibii de des.Suntem pline de defecte,care mai de care.Le ironizăm pe... piţipoance,dar ştim şi noi că fiecare dintre noi are momente în care a fi piţi înseamnă a fi sexi.Cerem bărbaţi bine lucraţi,că aşa poate nu ne plictisim,mai jucăm un x-o.Ne aşteptăm tot timpul ca bărbatul să ne plătească consumaţia,că deh,el e iubitul,măcar atât să facă şi el pentru faptul că îl iubim.Folosim chestia cu "that period of the month" waay too much!În mod normal aia e perioada cea mai tare a ta femeie! Purtăm tocuri chiar dacă multe dintre noi habar n-avem să mergem calumea cu aşa ceva.Orice-ar fi nu suntem în stare să recunoaştem că am greşit.Suntem foarte încăpăţânate.Norocul nostru că şi bărbaţii au defecte,altfel...pe noi cine ne-ar mai iubi?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu