marți, 20 aprilie 2010

Amuzament.


Da,eu din nou.Da mă,tipa aia cu un zâmbet ciudat de fiecare dată când te vede.Calm,nu te mănânc.Sunt aici ca să scriu,să-mi împărtăşesc gândurile cu tine prietene.Mi-a venit o idee.Cum ar fi să scriu despre avantajele şi dezavantajele bărbaţilor şi ale femeilor?Desigur,fiind femeie,mă simt obligată să încep să critic bărbaţii, ca mai apoi să îi linguşesc,să îi îmbunez. Hai să începem.De ce?Ce mă?Nu mă laşi să zic ce am de zis?Ei haide,fierb ideile în mine,nu mă poţi lăsa aşa.Mă laşi?Da?Buun.Perfect.
Bărbaţii...virili,ce-i drept,dar azi nu-i ridicăm în slăvi,ci din contră,le găsim defecte ca mai apoi să-i putem iubi.Ah,era să uit.Dacă cumva unul din nefericiţii care îmi citesc postarea este băiat/bărbat îl rog eu din tot sufletul să nu încerce să înţeleagă ce gândim noi,de ce?Pentru că nu ne înţelege,şi oricum se poate delecta mai târziu cu altceva.
Aşa,începem!Bărbaţii,pe bune,ce nume e ăsta?Cum să zici că tu eşti bărbat?Sună urât.Şi când auzi că-l cheamă Alex,Robert,Bogdan sau chiar Cristi îţi vine să-ţi smulgi firele din cap.Îs prea mulţi cu acelaşi nume.Prea mulţi!Ah,păi ştiu,cu siguranţă părinţii lor îşi doreau o fată şi când au realizat că s-a născut băiat,le-a pierit tot cheful şi au ales un nume la întâmplare,sau şi mai rău au citit numele medicului sau al omului de servici (comic fetelor,nu?Las' că ne vine şi nouă rândul).Voi vă vedeţi cum arătaţi?Toţi copiaţi tot felul de artişti şi arătaţi ca fundul unui elefant dupa o baie în noroi.Bă,şi sunteţi graşi,obezi,şi vă etalaţi cantitatea fără nicio ruşine.Băi,sunteţi slabi,ce naiba?Vreţi să fiţi folosiţi pe post de scobitoare la masa de prânz?Băăi musculoşilor!Sunteţi greţoşi frate...Ghh...mai bine trec mai departe până nu devine stomacul meu storcător.Aşa.Sunteţi groaznici!Preferaţi să vă comportaţi ca nişte măgari în loc să vă asumaţi riscul şi să iubiţi cu adevărat (băi,voi l-aţi văzut pe Vârciu?Eu da,plângea ăla frate că l-aînşelat nevastă-sa,aşa ceva mai rar.Nu ştiu câţi din voi aţi face asta...Sau poate mă înşel.Nu ştiu.) Continuăm cu seria defectelor voastre dragii noştrii bărbaţi.Sunteţi leneşi şi incapabili.Staţi toată ziua pe canapea cu berea-n mână şi cu ţigarea-n cealaltă mână şi vă uitaţi la meci,că deh,e greu să vă mişcaţi fundul la un meci cu prietenii. Sunteţi măgari!Da,am mai zis-o,ştiu că mă repet.Da frate!MĂGARI! Nu ştiţi să vă sunaţi iubita,să vedeţi cum o duce...NIMIC!Rataţilor!Din păcate avem nevoie de voi pentru a perpetua specia,că altfel vă ardeam de muuult!Aha...încă ceva!Voi n-aţi auzit că frumuseţea unei persoane constă în ce are înăuntru?Ce zici mă?Mă contrazic?Eu nu v-am cerut să arătaţi excelent,dar măcar o siluetă decentă omule!Oricum,voi n-aveţi nimic bun nici în exterior nici în interior.Mă opresc aici.Da,lista ar fi mai lungă,dar pentru binele dobitoacelor nu mai continui.

P.S Nu aveţi motive să fiţi indignaţi.Oricum mâine vă veţi simţi în al 9-lea cer,aşa că vă rog,aşteptaţi.Dar sincer,nu v-ar strica daca v-aţi gândi serios la ce am scris eu aici. Hugs!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu