sâmbătă, 3 aprilie 2010

Învierea Domnului



(:| Gâââh... e 22:57.Mai am un pic şi plec.Da.Slujba de Înviere.Sau ce a mai rămas din ea.De ce zic asta?Pentru că,cu trecerea anilor,preotul s-a cam plictisit să petreacă în fiecare an,de Înviere,mai mult de o oră jumate cu enoriaşii.Nu că aş fi eu vreo creştină înfocată,dar tocmai neseriozitatea de care dau dovadă unii îmi taie tot cheful de a merge la biserică.
Hmm...Paşte Fericit?Doar nu ţi dor de iarbă.Nu?Pe bune acum,la chestia asta îl susţin pe Bendeac.Da,nebunul ăla pe care eu în seara asta nu l-am văzut,că deh,am gătit cu mama.Dragul meu Bendeac a postat pe 2 aprilie (http://mihaibendeac.ro/ hai,asiguraţi-vă) ceva legat de spiritul Paştelui,care,ce-i drept,s-a cam dus.Măcelărim miei,ne călcăm în picioare pentru a lua lumină sau,şi mai rău,petrecem noaptea Învierii prin cluburi,că asta înseamnă sărbătoare la noi.Trimitem mesaje în prostie.Aceleaşi mesaje,an de an.Pentru ce?Aaa...doar ca să nu zică prietenul/şeful că nu eşti în stare să trimiţi un mesaj?Păi atunci foloseşte messengerul!E mai uşor de folosit.Şi nu costă!Cum zicea Mihai,mâncăm,bem,şi dormim.Păi aşa ne amintim noi de Învierea Domnului?
Eh haide,mergeţi la biserică dacă v-am speriat.Mergeţi şi,ca ce oameni buni sunteţi,lăsaţi 5,10 sau chiar 50 de lei,pentru că aşa Dumnezeu vă iartă păcatele,chiar dacă nu aţi postit,sau spovedit.Mai nou,dacă n-ai bani,nici nu ai ce căuta în biserică.Cred că toţi ştiţi ceva despre chestia cu pomelnicul-păi,scrii tu pe o listă pe cei dragi ţie şi pe cei care au murit,dar contau pentru tine,plăteşti şi tu,câţiva lei,şi gata.Preotul are datoria de a-i pomeni pe aceştia la fiecare slujbă timp de câteva săptămâni-ieri,am rămas şocată când am aflat că s-a impus o taxă pentru ca părintele să citească câteva nume,şi îl cred şi eu,ce dacă se presupune că sunt legătura dintre oameni şi Dumnezeu?Nu pot obosi citind câteva nume?Pe mine cine mă plăteşte?...În fine.Mai bine mă opresc aici că altfel risc să merg mult prea departe cu chestia asta,ceea ce nu vreau.Peste 10 minute plec la biserică,minţindu-mă că trebuie să îi ignor pe aceşti nesătui ca să ajung pe calea cea bună. :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu