luni, 12 aprilie 2010

Dezamăgire.


Şi degeaba ţi-am zis eu cum să mă iubeşti.Tu tot nu o faci,nu vrei.De ce?Mă întreb,mă întreb de ce mă mai chinui cu tine.Te chinui să-mi demonstrezi că nu ţii la mine?Sau să te prefaci că nu,pe când tu mă visezi în fiecare noapte dar îţi este teamă să-mi vorbeşti.Ştii ce?M-am săturat de nesiguranţa sentimentelor tale.Te plângi că nu eşti iubit,idiotule!Sunt fix lângă tine!!!Spui că nu meriţi să fii iubit.Păi nu,ce să-ţi fac dacă eşti incompetent şi nu mă vezi?Normal că nu meriţi iubire dacă nu o cauţi.Dar ştii ce?Poate că nici tu nu ştii ce vrei,ştiu cum e.Vrei ceva special,o zână din poveşti,nu?Ei bine,pot să îmbrac o rochie de genul,dar tu poţi fii prinţul?Nu te pun călare pe cal,ci doar să fii un prinţ.Crezi că poţi?......... Să-ţi spun eu cum stă treaba,suntem doi copii răsfăţaţi,care vor să primească totul când cer.Nu e aşa simplu.Dacă nu ştii să suferi,crede-mă,nu vei fi în stare să iubeşti cu adevărat.Da,ştiu.Poţi să-mi spui că sunt prostii,şi că te-ai săturat de ele.Sincer, şi eu.M-am săturat să te aştept.Da,pe tine,tu care întârzii să vii.Gândeşte-te.Dacă ai veni acum,ar fi foarte bine pentru amândoi.Avem doar o viaţă,de ce să ne petrecem jumătate din ea aşteptând,când putem să oferim atâta iubire încât ne-am sufoca reciproc?Râzi,şi îmi place.Eu una aş fi în stare să te fac să râzi în fiecare zi,şi apoi să mă iubeşti,iar apoi să râzi din nou....şi iar să mă iubeşti.Dar,ce să-ţi fac?Preferi singurătatea ta,preferi să suferi,tu cu tine,dai cu piciorul tuturor şanselor.Eşti un laş!Iar mie nu-mi rămâne decât să merg mai departe.....mult mai departe....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu