sâmbătă, 10 aprilie 2010

Indicii....




Ok,hai să-ţi spun cum să mă iubeşti.Desigur,tu mă iubeşti în felul tău,dar lasă-mă să-ţi spun cum vreau eu.Dimineaţa,trezeşte-mă cu un "Te iubesc" şi urează-mi o zi nemaipomenită,apoi aşteaptă-mă în locul nostru de întălnire,deoarece înainte de a da ochii cu ceilalţi, vreau să admir răsăritul alături de tine.Când ne întâlnim vreau să mă îmbrăţişezi şi să mă săruţi,şi să-mi spui că ţi-am lipsit...şi că m-ai visat.Când ne luăm rămas bun şopteşte-mi cuvinte dulci,ca să-mi îndulcească întreaga zi.Trimite-mi mesaje,arată-mi că te gândeşti la mine oriunde-ai fi.De două ori pe săptămână aşteptă-mă cu o floare,un trandafir roşu sau o lalea.Îţi promit că voi pune câte o petală din fiecare floare primită de la tine în cartea pe care mi-o vei oferi cadou la aniversarea noastră.Du-mă la un film,unul romantic.Ţine-mă de mână când ne plimbăm prin parc în drumul nostru spre casă.Fă-mă să zâmbesc,faţa mea să fie o simfonie a bucuriei şi iubirii;fi prietenul meu cel mai bun,lasă-mă să mă joc cu părul tău,sărută-mi fruntea,şi mâinile,şi pleoapele.Scrie-mi poezii,recită-mi-le seara târziu.Iubeşte-mă pentru ceea ce sunt şi nu-mi cere să fiu altfel.Urează-mi noapte bună şi cele mai superbe şi încântătoare vise... Lasă-mă să-ţi mulţumesc că mă iubeşti aşa....iar eu te voi iubi mereu... :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu