sâmbătă, 24 decembrie 2011

Sărbători?

     24 Decembrie. Ajunul Crăciunului. Parcă nimic nu mai e ca înainte. De ce ascult ProFM în loc să ascult colinde? De ce nu am plecat cu prietenii să colindăm, să vestim Naşterea Domnului Iisus Hristos? Habar n-am.Dar un lucru ştiu sigur. Îmi place să mă plâng şi să mă revolt.De ce? Pentru că această sărbătoare îşi pierde tot mai mult din farmec.De ce? Probabil din cauza noastră. Nu.Sigur din cauza noastră. Suntem mult prea ocupaţi să fugim dintr-o parte în alta pentru a prinde reducerile la haine, alimente, electrocasnice, cadouri etc. Mai degrabă sărim să facem curăţenie şi să ştergem geamurile alea în loc să petrecem timp cu familia. Da, trebuie să fie curăţenie în casă de Sărbători (bine, nu doar atunci), dar asta nu înseamnă că trebuie să întoarcem casa cu susu-n jos şi să cădem rupţi de oboseală la finalul zilei. Da, trebuie mâncare gătită ( ca de obicei), însă asta nu înseamnă că umplem frigiderul până la refuz cu mâncare!

     Hai totuşi să facem ceva! Gata, am trecut la ProFM Xmas, termin de scris această postare şi merg să cinez cu ai mei, să stăm la masă cu toţii, să uităm de probleme şi să ne bucurăm că suntem sănătoşi şi împreună.


P.S: Dragilor, aveţi grijă ce mâncaţi zilele astea! Nu vrem să vă vedem prin spitale! 

Un comentariu:

  1. n-am ajuns in spital.. si am mancat de 2/3 ori pe zi... asa ca e OK.

    si da... sarbatoarea isi pierde din farmec pentru ca ne centram pe ce ne dorim si nu putem avea. ar fi mult mai usor si mai dragut sa vedem lucrurile ca cele mai potrivite pentru noi! oricum... ne centram pe exterior.. ce e clar! si.. a merge cu colinda e un 'biznis' de o vreme... da' macar acolo apare Iisus in toata treaba asta cu Craciunul.. in rest apare mosh craciun si [din pacate DOAR]primitul cadourilor. nu mai stim sa facem mici bucurii fara sa asteptam ceva in schimb. . . trist... si da. noi putem schimba asta! :D

    uite un HUG de la mine, ca de sarbatori [care au trecut pentru ca yo pana ieri n-am avut net! ] >:D<

    RăspundețiȘtergere