miercuri, 4 ianuarie 2012

2012.

        2012. Bun, încă un an. Ce ne aduce 2012? Sper că multe bucurii, realizări, sănătate. prieteni de încredere şi multe altele. Sfârşitul lumii? Hai să nu ne băgăm în discuţii filozofice despre aşa ceva. Probabil că ceea ce voi spune acum aţi tot auzit "ce repede a trecut 2011". Da, dar nu contează cât de repede a trecut, ci cât de multe ai reuşit să faci în acest an. Ce am făcut special în acest an? Am petrecut mai mult timp cu cei dragi, am călătorit, am învăţat, am cunoscut destul de multă lume şi mi-am făcut mulţi prieteni. Ce am învăţat în 2011? Că dacă te lauzi prea mult cu ceea ce vrei să faci pentru că întotdeauna se va găsi cineva - sau ceva - să te împiedice şi să te descurajeze. Mi-am dat seama că uneori eu sunt de vină, mi-am dat seama că dacă nu eşti în stare să lupţi pentru  lucrul la care ţii, înseamnă că nu ţii cu adevărat. Probabil că uneori trebuie să învăţăm că în viaţă unele persoane vin şi pleacă... stau puţin alături de noi - noi avem impresia că vor sta tot timpul alături de noi - iar la un moment dat dispar pur şi simplu, lăsând în urmă întrebări fără răspuns şi mai mult ca sigur, o lecţie de viaţă.

Bun venit 2012! Te vrem bun, plin de bucurii, realizări, lecţii de viaţă şi sănătate!
P.S: Bucuraţi-vă de cele 366 de zile pe care vi le oferă acest an ca şi când ar fi ultimele (nu pentru că vine sfârşitul lumii, ci pentru că niciodată nu veţi mai avea ocazia să primiţi cele 366 de zile ale lui 2012.)!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu