vineri, 7 august 2009

Ceva.... dar nu ştiu ce:)


Nu ştiu de ce mă plângeam mai demult că port ochelari.Eh şi ce? Acum e la modă, e feşăn :)) Tocmai am văzut azi o emisiune,pe antena 2 cred :-? (minune,mai găseşti emisiuni normale) o tipă de 18 ani,care în urmă cu doi ani şi-a pierdut vederea.Un caz trist dacă stăm să ne gândim (ceea ce nu prea facem) Mulţi dintre noi se bucură de viaţă, sau cel puţin admiră cocalarii şi piţipoancele (mda... e plin netul de ei...) ( ups:) sper că nu am rănit pe nimeni>:) ; sunt împotriva acestor specimene care se numesc oameni,şi încă "dinăia feşăn") ... pe când unii nu văd... deloc... Nu mă refer la cei ca mine, noi suntem ca toţi ceilalţi.. dar cu o pereche de ochelari pe nas ;)) suntem mai unici :) ... mă refer la cei orbi, cum oamenii normali îi numesc... Nu vreau acum să provoc milă sau ceva de genul,doar că,nu contează cum este cel de lângă tine (cu defecte fizice sau nu) poţi fii alături de el, fără să simtă că stai lângă el ,doar că ti-e milă....
Chiar nu ştiu ce am vrut să arăt prin asta... poate nimic.... poate ceva... dar NU ŞTIU CE...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu