vineri, 7 august 2009

Huh?


O sa`mi deschid blogul cu o întrebare :) De ce majoritatea oamenilor întreabă:de unde mă cunoşti? şi mai bagă şi o privire foarte ciudată... (Dragă,te cunosc dintr`o lume anterioara... nu ma mai tii minte? eu te tratam in primul război mondial:)) ) Suna foarte ciudat. Man,nu te cunosc,dar as vrea... suna mai bine,nu? Am păţit o chestie de genul in urma cu câteva luni.Mă plimbam prin oras si vad un fost coleg,pe care nu l`am mai văzut de un an... Ma duc la el sa`l salut,sa vad ce mai face (zis şi făcut).Când am ajuns lânga el : "ceaaaau ,ce mai faci?" la care el,cu o privire foarte ciudată: "de unde mă cunoşti?":-? pe moment mă gândeam ca am confundat persoana,dar apoi am văzut ca nu... "Damn dude... am fost cu tine în clasa"... "Aaa,da? "
Oameni buni :p NU mîncăm pe nimeni aduceţi`va aminte de prietenii vechi,sau mă rog,colegi... :
)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu