sâmbătă, 29 august 2009

Sunt EU...



Dacă te-ai îndoit vreodată de mine...sau nu ai avut încredere în ceea ce fac,cu siguranţă te-ai înşelat... Am fost tot timpul eu... şi încă sunt... Sunt EU... cea care plânge când ascultă o anumită melodie...sunt EU cea care se bucură alături de cele mai bune prietene...tot EU sunt şi când îmi ofer umărul cuiva pentru a plânge...EU sunt şi când plâng de dor,EU sunt când mă cert,tot EU sunt şi în momentele în care nu ştiu ce vreau...Uneori..chiar dacă nu recunosc.. ar trebui să ştii că sunt EU... Nu contează cine eşti... prietenul sau prietena cea mai bună... tatăl sau mama mea... sau chiar duşmanul meu... Certurile din ultima vreme m-au făcut să mă gândesc foarte bine ce vreau... dar nu mă pot împărţi în 10... dar nici nu vreau să renunţ la cei dragi... Am nevoie de mai multă încredere în mine...De mai multă înţelegere din partea celorlalţi... Ce naiba.. Nu sunt adult... Am 15 ani... Poate că încă nu ştiu sigur ce vreau cu adevărat..dar măcar încerc... Oricum... gîndeşte-te bine înainte să zici că nimeni nu te iubeşte... Părinţii te iubesc...ei ti-au dat viaţă...ei te-au crescut... Aaa da... tu nu vrei să fii iubit doar de părinţi...Ei bine.. te iubesc şi prietenii tăi...dacă îţi sunt cu adevărat prieteni...şi sper că ştii la ce mă refer când spun că te iubesc prietenii... nu mă refer la iubirea dintre îndrăgostiţi … Cât despre îndrăgostiţi... poate există cineva care te iubeşte şi în felul acela.... Nu uita... tot timpul am fost EU... încearcă şi tu să fii TU...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu