miercuri, 1 decembrie 2010

Despre prietenie.

          A doua postare pe ziua de azi.Ar trebui să am o zi liberă în timpul săptămânii mai des. A doua idee pe care o voi aborda azi este cea a relaţiilor de prietenie distruse.Poate din cauza distanţei dintre cei doi prieteni,poate din cauza unei certe stupide sau poate pentru că cineva a intervenit între cei doi prieteni.Eu nu concep prima variantă.Oricât de mare ar fi distanţa..scuză-mă.. s-au inventat telefoanele,poşta scrisă,poşta electronică,messenger,facebook,twitter şi lista mai poate continua. Poate că sunt aşa pentru că mie imi stă în fire să reiau o relatie de prietenie exact din stadiul în care am lăsat-o acum câteva luni sau ani.Dar nu tot timpul reuşesc...dar aşa îmi dau seama care-mi sunt prieteni şi care nu. Se spune că timpul le rezolvă pe toate şi exact aşa e.Aş scrie mai multe,dar la postarea pe care o am în gand ca ultima postare a anului 2010 s-ar putea să repet unele lucruri şi nu vreau asta. Sunt de părere că acei prieteni care se numesc prieteni nu sunt în stare să treacă peste o ceartă prostească, îşi pierd statutul de prieteni.Acei prieteni care lasă pe cineva să intervină în prietenia lor cu altcinvea nu sunt prieteni.Poate urmăresc ceva,dar cu siguranţă nu prietenia ta. De exemplu una dintre cele mai bune prietene a mele este o vecină.Ne ştim de când m-am mutat aici.De 8 ani ne certăm,dar suntem în stare să ne împăcăm...deşi amândouă suntem a naibii de orgolioase.În opt ani am învăţat că prietenul tău (nu vreau să spun prieten adevărat pentru că nu cred în aşa ceva) nu este cel care te sună sau te caută doar atunci când are nevoie de tine,iar când tu ai nevoie de el îşi caută altceva de făcut. Am învăţat că prieten nu-ţi este cel care se lasă influenţat de altul şi renunţă la tine pentru o iubire. Nu e prieten. Prietenul adevărat e cel care te ajută la greu,cel pe care-l poţi suna oricând ai nevoie,care te consolează în momentele dificile şi e cel care este dispus să râdă de altul (pe ascuns,bineînţeles) când tu ai nevoie.

6 comentarii:

  1. wow. din problema mea de ieri-azi cred ca te-ai inspirat:)) o sa trimit linkul asta prietenului meu, pentru ca tu ai sintetizat tot extrem de bine:)
    un film care sa ateste 'stiintific' acest lucru e: I love you, man!

    :X:X:X

    merci:)

    RăspundețiȘtergere
  2. M-am inspirat dintr-o chestie mai veche:D Dar nu mă supăr daca faci asta:))
    Chiar voiam să vizionez filmul!haha:))

    RăspundețiȘtergere
  3. am uitat sa specific ceva.
    un prieten nu trebuie sa fie acolo doar cand tu suferi. sau doar cand trebuie sa ai un umar pe care sa-l uzi:)) un Prieten e langa tine si se bucura cu tine de realizarile tale.
    un prieten iti spune ce are pe suflet pentru ca il cunosti si stii ca nu trebuie sa te superi, ci sa il ajuti.

    si asa mai departe:P

    RăspundețiȘtergere
  4. Da:D si un prieten e langa tine cand simti nevoia sa te certi cu cineva:))

    RăspundețiȘtergere
  5. pentru ca e unu din putinii oameni care stie sa anuleze sau sa treaca peste prostiile care i le spui. stie cand sa nu puna lucrurile la suflet. stie ca atunci cand esti suparat/nervos/poate trist, e ok doar sa te asculte.

    asta s-ar presupune:))

    RăspundețiȘtergere