sâmbătă, 4 decembrie 2010

To procrastinate or to not?

          Un lucru ştiu sigur despre mine.Sunt ciudată când vine vorba de mâncare,dar pot să spun că mi-am obişnuit stomacul cu aproape orice.Acum mănânc clătite reci cu dulceaţă şi brânză şi o cană de lapte rece:)) 
          E sâmbătă seara.Se presupune că ar trebui să stau tolănită în faţa televizorului,dar la cât de aiurea a fost ziua de azi nu mă simt în stare să mă uit la televizor. Chiar mă gândesc că eu acum fac tot posibilul să evit istoria. Da,mă aşteaptă o teză marţi. Uite asta urăsc la mine. I'm a queen of procrastinate. Ce zice urban dictionary despre asta?
1.queen of procrastination8 up5 down
Kristen Ann Rose Corbisiero;
she goes on myspace, facebook, youtube, lime wire, reads, dance, eats, showers, cleans, applys makeup, tlaks to people, etc. while she's supposed to be doing an assignment
Da.EXACT! Încerc să mă motivez să învăţ, iar pe când reuşesc realizez că deja e seară şi că abia îmi pot ţine ochii deschişi. TRIST. Dacă m-ar plăti cineva pentru lenea de care dau dovadă şi pentru toate amânările astea, jur că aş fi putred de bogată! :))



2 comentarii: