duminică, 5 decembrie 2010

Vine Moş Nicolae!

          Tu te-ai pregătit pentru Moş Nicolae? Ţi-ai curăţat ghetuţele? Ai fost cuminte tot anul? Rişti să primeşti doar o nuia de la Moş Nicolae?
          Îmi aduc aminte cum mă pregăteam eu pentru Moş Nicolae.Îmi lustruiam ghetuţele şi uneori şi faţa ( a se înţelege că făceam ce făceam şi mă mânjeam toată cu cremă de pantofi :)). Aşteptam cu nerăbdare să văd dimineaţa ce am primit.Abia dormeam ştiind că în hol mă aşteaptă o surpriză şi făceam tot posibilul să mă trezesc mai devreme. De la un timp am aflat cine e Moş Nicolae şi cine e Moş Crăciun,dar curiozitatea mea rămânea aceeaşi. Chiar îmi puneam părinţii la încercare să văd dacă ştiu ce-mi doresc cu adevărat. Mă chinuiam să fiu un copil cuminte ca să nu mă trezesc cu o nuia în ghetuţe, dar acum o nuia e colorata,cu fundiţe,globuri şi multe alte chestii.Eu când eram mică îmi imaginam că primesc o nuia.O simplă nuia ruptă din pom.
          Acum încă mă consider copil şi încă sunt nerăbdătoare să văd ce-mi aduce Moşul,deşi regret că din nou n-am apucat să le fac un cadou părinţilor de Moş Nicolae.Mă revanşez eu de Crăciun.
            Numai bine, ghetuţe cât mai curate şi cât mai pline de cadouri!

2 comentarii:

  1. deagut... chiar azi ma gandeam ca... ce fain era cand chiar credeam 8->
    atunci chiar simteam ca vine o sarbatoare si o asteptam nerabdator :X era asa.... asa.... nu am cuvinte:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Faine vremuri cand eram copii. Tin minte ca si eu asteptam cu aceeasi nerabdare ! Anul asta i-am zis tatalui meu sa-mi ia un pix,sau orice numai sa simt ca e Mos Nicolae :)). Insa am avut o surpriza destul de neasteptata din parte bunicii mele care m-a emotionat pana in oase :D Chiar daca am crescut,trebuie sa ne bucuram de lucrurile marunte pe care viata ni le ofera :)

    RăspundețiȘtergere