miercuri, 1 decembrie 2010

Prunci?!

             Okay,am  revenit...zic eu.Voiam aseară să vă scriu despre copii,nu-i aşa? Aseară uitându-mă plictisită prin lista mea de messenger, am observat un lucru destul de ciudat.Poate că e specific vârstei,dar tot e ciudat. Pentru început aş vrea să vă întreb voi cum eraţi la 11-12 ani? La ce vârstă aţi avut primul calculator + internet? Ce status ai de obicei? Ce limbaj foloseşti când vorbeşti cu prietenii tăi pe messenger? O să răspund eu prima. La 11-12 ani eram un copil naiv de clasa a 6-a.Nu eram populară,nu mă făceam remarcată în public.Calculatorul l-am primit la 13 ani...până atunci mă mulţumeam cu un need for speed la vecinu'.Internet am avut înainte de a începe clasa a 9-a, zicea mama că începe fata liceul şi are nevoie de informaţii. De obicei la status am câte un vers dintr-o melodie + linkul cu melodia, iar pe messenger scriu cât de corect pot,fără prea multe prescurări,şi foloseesc multe semne :D. Revin... am avut surpriza să văd că, o amică,să zic aşa, de clasa a 6-a se comportă ca o tipă de liceu crescută-n puf. Să-i ceri mamei să-ţi dea voie să ai unghii cu gel de la 11 ani?Să te dai cu fundul de pământ dacă nu te lasă să ai şi tu şuviţe ca mai ştiu eu ce aşa-zisa prietenă,sau că nu primeşti Lg-ul Cookie touch screen când tu ai un telefon destul de bun.O să fiu acum ca bunica : pe vremea mea... Dar pe bunica o înţeleg de ce ar zice aşa ceva.(Dumnezeu să o ierte că nu mai trăieşte) Daaar când bunica avea 11 ani era acu 70 de ani...nu acu 5 ani. Consider că aici e şi vina părinţilor care vor să le ofere totul copiiilor.Sunt de acord cu ei,şi eu aş face aşa ceva,dar până la un anumit punct.Eşti copilul meu,dar să nu crezi că îţi voi îndeplini orice moft. Ce m-a şocat a fost statusul ei "Dak eoo's soobiekt d barfaa...aTunci uuh ejti o taarfaa!". Aseară chiar discutam cu mama şi i-am spus că nici eu nu am statusuri de genul,sau tipele mai mari pe care le ştiu, iar răspunsul mamei a fost "Are 11 ani..ce să-i ceri mai multe?Asta e vârsta la care eşti foarte prostuţ şi faci,zici şi scrii multe lucruri pe care nu le gândeşti." Să fi ajuns vremea în care noi cei de 16-19 ani suntem consideraţi inferiori celor mai mici?Nu vreau şi nu pot să cred aşa ceva.

Un comentariu:

  1. ai dreptate. parintii vor sa ofere copiilor tot ce ei nu au avut. si aia e o greseala. intr-adevar. copilului trebuie sa ii arati ca, pentru a ajunge la aia, trebuie sa faci ceva. trebuie sa daruiesti pentru a primi. si acum mi s-ar zice: lasa, o sa vorbim cand o sa ajungi tata:))

    postare in sine imi place. e asa, la obiect:))

    keep up the good work;)

    RăspundețiȘtergere