joi, 9 decembrie 2010

Ninge!

           Prima ninsoare a iernii 2010. Inima îmi explodează de bucurie. Căldură. Miros de vanilie şi scorţişoară. Muzică bună de Crăciun. Lapte cald cu miere. Primii fulgi de nea zgribuliţi şi duşi de vânt în toate părţile. Mii de zâmbete. Ochi de copii fericiţi. Prima ninsoare.Bucuria iernii. Bucuria tuturor. Un lucru ştiu că m-ar face să zămbesc mereu. Să mă trezesc dimineaţa, în cameră să fie cald, iar când trag perdeaua, misterul alb al iernii să fie peste tot. :) Frumos,nu? Păcat că a plouat azi,dar eu ştiu că într-o dimineaţă când mă voi trezi, ceea ce-mi doresc se va îndeplini. Sper ca anul acesta să avem zăpadă de Crăciun. 

Un comentariu:

  1. intr-adevar.... sper sa se puna muuuulta pana maine dimineata:X...

    si da! si yo sper din tot sufletu sa fie zapada de Craciun:X

    RăspundețiȘtergere